lædershorts

jeg har ikke gået nok med mine lædershorts overhovedet, så i dag kom de altså på. Læg også lige mærke til mine nye Nelly shoes, som jeg har lavet et lille diy med ala det Elise fra Anywho også har gjort. Jeg er så glad for dem, de er geniale at have på, og for 120 kr + (30 kr for lim) så det en billig sko!

21 responses to “lædershorts

  1. you look fab! your shorts…but most of all this sweater si FAB!
    xoxo
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

  2. lækkert outfit! :)

  3. hej :-) så flotte sko! overvejer selv at kaste mig ud i det. Hvordan har du gjort det?

    • fandt noget sort stof allerførst.. Dernæst købte jeg en lim der var beregnet til læder/stof.. Så klippede jeg 4 stykker der hver passede til remmene og limede dem på. derefter lavede jeg 3 strimler og flettede dem, så de passede i bredden. Dem limede jeg så på ved alle remmene, og i enderne lavede jeg en slags hæftning med en lang strimmel og bandt rundt om det der lå vandret.. Bandt det på lodret og sluttede af med lim.. (virkelig svært at forklare) Håber du forstår ;) Det bare med at prøve.. og tror egentlig ikk min løsning er så Handy igen haha..

  4. lækkert outfit!! skoene er geniale :-)

  5. Virkelig fedt outfit. Du ser brandgodt ud. Og skoene er så cool. I LIKE IT!
    http://milkdujour.blogspot.com

  6. Anne Sophie Vermehren

    Elsker dine sunnies :D
    Må jeg spørge hvor de er fra?

  7. Anne Sophie Vermehren

    fedest, tak! :)

  8. Fantastisk outfit!

    Må jeg spørge hvor dine shorts er fra?

  9. Hvor er strikken fra? (:

  10. Hvor ser du fantastisk ud på dette billede :)

    Jeg er en af de mange der ligeledes har købt disse sandaler og jeg agter da også at kaste mig ud i et DIY projekt som dit… Dog er jeg ikke super ‘handy’ på dette område, og vil derfor høre, hvad det er for noget stof du har brugt til projektet? Smart ser det hvert fald ud :)

    • Signe: Mange tak hvor du sød :)
      Jeg har bare brugt noget sort stof, som er elastik vel og mærke.. Det er faktisk en lang sort tanktop fra H&M jeg har klippet i ;) Så hvis du kender de normale toppe fra H&M, den slags stof ;) De letmedgørlige.. Jeg er bestemt heller ikke handy – men det bare med at prøve sig frem ;)

  11. Hvad hedder sko-modellen på Nelly?

  12. Har du foldet stoffet rundt om remmene på skoen, eller har du bare klippet stoffet så det passer med bredden på remmen.. Hvis du forstår? :)
    og hvor har du købt limen?
    Dit outfit her er virkelig pænt!!!

Skriv en kommentar