I’m Back

dog skal det lige siges det kun er for i dag og i morgen.. så jeg videre på farten, jeg skal nemlig 10 dage til Chania på Kreta med kæresten.. jubiii, sikke jeg kan hva !? Håber ikke jeg gør nogle af jer alt for misundelige derude..

Her er der lidt NICE spam  fra NICE ;) hvis i forstår sådan en lille en.. Det var en virkelig skøn tur – og vejret var ikke til at klage over..

Når vi var fulde fik vi lavet en masse spas og fik mødt en masse nye mennesker, som det egentlig også kan ses på billederne. Det jo så sjovt – og egentlig mest noget man gør i udlandet? Om dagen stod den på stranden med sol og de lækreste is.. sushi om aftenen på  stranden kan forresten varmt anbefales, det såå hyggeligt.

Love C

3 responses to “I’m Back

  1. Fun photos- esp. the Burger King one!

  2. haha, er det bare mig eller har manden på stranden “hænder” på ryggen? Gad hvide hvem han lå sammen med da han tog sol, for det kan næsten ikke være hans egne.

    • haha, det er ikke bare dig. Han har de stygge hænder på ryggen. Og hans ven så da vi tog billedet, og kom faktisk med en lang forklaring at det var mandens egne hænder?? hvordan fatter jeg dog ikke helt.. ;)

Skriv et svar

