Take-away kafferiet

Hahahah, forvandlede mig lige til noget der mere eller mindre ligner en kontor-rotte. Kunne simpelthen ikke lade vær. Det blir´ lidt kedeligt i længden at pose.

Vi mødtes med Cathrines mor i går, hun forkælede os med kager og kaffe ( i mit tilfælde cacao, jeg er simpelthen ikke moden nok til at drikke kaffe, trods jeg virkelig gerne vil) Nå, men ihvertfald, så var det smadder hyggeligt. Lige nu sidder jeg på sofaen og har ondt af mig selv. Min hoved og min nakke gør SÅ ondt! Forestil jer det her: Kommer kørende på strøget, eller rettere sagt slingrende. Pludselig HOPPER en lygtepæl ind foran min cykel, jeg når ikke at tænke før… BANG!!! Rammer den direkte med det øverste af mit hoved, og det sender smerter hele vejen ned af min nakke.. Tror egentlig det har set ret komisk ud (en pige kom da også over og sagde det så for sjovt ud) Jeg kørte virkelig ikke særlig hurtigt, ville faktisk gerne have været tilskuer til scenariet, det havde nok også været federe i dag, så havde jeg ihvertfald ikke siddet med smerter nu.

– K

3 responses to “Take-away kafferiet

  1. Hvor hyggeligt :-)

  2. Det så koselig ut! Utrolig fin flette på bilde nr. 3! :)

Skriv et svar

