Real Blue and Camel Colour


Billeder fra i går. Hatten er fra ASOS og cardiganen fra Topshop.. Jeg skal ud og shoppe og hygge på strøget med min bror i dag.. Desværre er det nok ikke så meget mig der kan shoppe, men skal finde noget til ham. Og det næsten ligeså sjovt.
Status på Iphone situationen er den, at jeg gjorde mig selv helt vildt til grin ved at gå ned med min Iphone i en rispose!?! Lesson learned. Brug aldrig de råd du finder på nettet!
Mig som jo kommer ind i butikken og tror jeg er rigtig smart:
“Hej, jeg håber i kan hjælpe mig, min Iphone har fået vand”
Ekspedient: “Øhhh.. Ok, men hvor er den?”
“I den her pose med ris seeelvfølgelig” (stort smil)
Ekspedient: Hvorfor har du puttet din Iphone i en pose med ris??”
Mig: “Øhhh, HALLLLO, det stod der ligesom man skulle på nettet, Okayyyy??”
Ej… det sagde jeg ikke.. men gud det var flovt. Og selvom ris skulle suge fugten, skulle det vidst ikke hjælpe noget når den alligevel ikke var skilt ad.

Mig og elektronik bliver nok aldrig bedste venner.

xxC

2 responses to “Real Blue and Camel Colour

  1. Fint antrekk! Jeg liker hatten :)

Skriv et svar

