Running

Her er lige lidt motiverende løbe-billeder ;-) Og vejret er skønt i dag, så opfordrer alle til at tage løbeskoene på ! (ikke ligefrem fordi vi fik løbet så meget, og jeg kommer godt nok heller ikke lige ud i dag) Meeeen, så kan I jo gøre det for mig. Ville faktisk gerne, og hvis jeg var stået tidligere op, kunne jeg nok også have nået det. Men så vil jeg ikke kunne nå at læse VØ. dilemmaaa

Og ja, undskyld for ikke at have blogget i går. Vores wordpress-konto meldte ud at vi have brugt alt GB og vi derfor skulle slette billeder. OHH SHIT, men nu skulle det vist være i orden for en stund. Og lige sidste opdate.. Vi købte eget domæne i går. Dobbelt op på oh shit….

xx C

3 responses to “Running

  1. Herlige billeder og tillykke med domænet :)

  2. Hehe skulle lige til at proppe en kanelsnegl ind i munden da jeg så jeres billeder… Den blev dog spist, men nu sidder jeg i løbetøjet :-)

    SomeoneTwentySomething.blogspot.com

  3. Guapizimo: Mange tak :)

    Haha, lyder skønt. God løbetur ! :)

    xx

Skriv et svar

