Søndags chilaxe

Hov!? Jeg havde lavet et indlæg i går, som jeg ikke fik udgivet! kritisk!!! ;)
Lige nu sidder jeg og læser blogs og kigger på potentielle “den første i måneden” køb. Glæder mig virkelig til at få min føste fuldtidsløn og tilføje nogle guldkorn til mit klædeskab. Dog virker mit dankort ikke mere, så må vente til det kommer med posten inden jeg kan forkæle mig selv!

3 responses to “Søndags chilaxe

  1. Det ser super hyggeligt ud! I det mindste er det selve kortet, der ikke duer – og ikke beløbet, der er på det!

  2. Det ser super koseligt ut!!

Skriv et svar

