Lidt om mig selv

Vi har fået et par kommentarer fra vores læser, der beder os fortælle lidt mere om os selv. Så jeg vil forsøge mig i det uden at skrive en roman. Jeg har lidt svært ved det, forstået på den måde, at det let kan gå hen og blive lidt for selvcentreret. Men here we goes.
Jeg er født på frederiksberg, her boede jeg indtil jeg var 6 år med min storesøster, mor og far.
Da jeg var lige mellem 6 og 7 år blev min far udstationeret og hele familien skulle derfor flytte til London. Jeg lærte egentligt ret hurtigt sproget og det endte med jeg fik arbejdet en fin lille engelsk snob accent op. Jeg gik på en meget konservativ privat pigekostskole og tilvendingen til dette miljø var meget svær for mig. Jeg var nemlig et meget livligt barn med masser krudt i røven, hvilket mange af mine engelske lærerinder ikke synes så godt om :)
Vi boede i England i lidt over 4 år, tiden derover var fantastisk og jeg har stadig kontakt med både veninder fra skolen samt gamle nabo-lege venner deroverfra.
Da vi skulle tilbage til Danmark valgte mine forældre at bosætte os i værløse (en lille by i nordsjælland). jeg gik på Bagsværd Kostskole og Gymnasium fra 7 til 10 klasse og tog gymnasiet på Handelskolen i Lyngby. Så i sommers blev jeg student, og så var det tid til at finde fuldtidsjob samt lejlighed. Jeg arbejder stadig på den sidste… og jeg længes virkelig efter en lejlighed.
Jeg har desværre ikke nogen billeder fra min barndom på min computer, mine forældre havde et oldschoold kamera hvor billederne blev fremkaldt, jeg har dog et billed af min søster og jeg i vores sommer-uniform.
Hvis i vil vide mere så spørg endelig!?

– K

5 responses to “Lidt om mig selv

  1. Rart at vide lidt baggrund (: Hvor arbejder du, hvis man må spørge? Og har du/ i kærester?

  2. Lækkert med lidt information om dig! :)

  3. Det fedt at i er begyndt, at gøre jeres blog mere personlig! – Det er ihvertfald noget jeg elsker ved blogs og noget jeg synes er fedt at læse!

Skriv et svar

