20110823-162838.jpg

20110823-162903.jpg

20110823-162956.jpg

20110823-163029.jpg

20110823-163208.jpgJeg næsten lige kommet ind af døren. Havde min første dag på Niels Brock i dag. Jeg læser Erhversøkonomi og Virksomhedsøkonomi B, som nogle efterspurgte svar på. Jeg skal bruge det til KEA, som jeg gerne vil ind på med henblik på designteknolog uddannelsen. Jeg dumpede i sin tid matematik B på gymnasiet, hvilket er noget værre møg, da man skal have matematik, erhvers – eller virksomhedsøkonomi til KEA. Så det simpelthen  hvad jeg er ved nu, og jeg er færdig til december. Jeg haaaaaader matematik og er elendig til det, så håber virkelig ikke det her bliver alt for svært. Det virkelig mærkeligt at skulle studere igen, det føles som en krig siden. Må hellere finde bogen frem, har 2 kapitler for til i morgen. Love C

2 responses to “

  1. hvilket program på iphone bruger du til de rammer omkring? :-)

  2. Hej Celine. Det laver jeg i Instagram. Love C

Skriv et svar

