Going Denim


Mandag morgen! Puhaaaa… Det var  hårdt! Jeg skulle møde på arbejde kl 8 og var derfor alt for tidligt oppe i forhold til hvor meget søvnundeskud jeg led af efter weekendens strabadser. Jeg vågnede med 4 puder i nakken og er derfor faldet i søvn næsten siddende. ( Gad vide hvordan det må have set ud?!) Min nakke var derfor ramt af en intensiv smerte der bare ikke ville gå væk! SUK.

Det er lidt for lang tid siden jeg har haft tid til at blogge, så derfor får i lige et ordenligt skud billeder!

-K

2 responses to “Going Denim

  1. Er det hjemme hos dig? Hvis ja, hvor bor du lækkert! Bor du alene? :)

Skriv et svar

