At finde i butikkerne nu

Er næsten kommet hjem fra en skøn dag med veninder, kaffe, sandwiches, grin og hyggelig snak. Ud over det gik jeg også lidt rundt og kiggede på tøj ;-)
Den her skønne strik så jeg i Zara, den har floreret lidt rundt på diverse blogs, Men havde ikke set den i den her farve. 299 bobs

Jeg var også et smut i Urban outfitters hvor jeg prøvede de fedeste røde bukser og en cool mili-jakke. Tror jakken kommer med hjem når jeg får løn. Den kostede 490.
Så kom turen til Topshop. All time favorite shop! Især striktrøjer har de umådelig godt styr på. Jeg kunne købe dem alle sammen. Her er nogle af dem jeg faldt for.


Så prøvede jeg også en ret fed top i et lidt cool mønster. Det var egentlig lidt for sjov, men tror nu den kunne styles ret fedt (sorry for det sure blik – men koncentrerer mig vidst ret meget for at tage et billede ind i spejlet, jeg er altså IKKE sur.. haha)

Anyways. Dagens optur må være,  at finde ud af hvor klogt det var jeg ikke købte noget i Topshop butikken. De items jeg prøvede, er allesammen at finde på deres hjemmeside. Fx. den blå strik der koster 500 kr i butikken kan købes over nettet til 322 kr. Så her er lige et godt råd med på vejen: Tjek altid om de ting du nu har udset dig i butikken er på hjemmesiden inden du køber noget. Der er utrolig mange penge og spare.

Love C

2 responses to “At finde i butikkerne nu

  1. åh tack snälla du :)… älskar tröjan på zara!!! trevlig tisdag!!

  2. Ja.. den er så skøn!! you too..
    xx

Skriv et svar

