Fra i går

Træt, smadret og kvæstet efter svendegilde hos Christina igår!
Jeg har lige spist morgenmad, og lagt mig under dynen med min computer på skødet. God søndag herfra!

6 responses to “Fra i går

  1. Kathe Elisabeth

    Hvor har i en god blog – og hvor har du lækkert hår! Gør du noget specielt ved det eller er du bare heldig?

  2. Tusind tak, og ang mit hår havde jeg i går krøllet det med mit glattejern og puttet en smule Dennis K. voks i for at samle og give lidt shine, og så lige det sidste pift med en hårlak. Normalt er mit hår helt fladt og kedeligt :)
    xx K

  3. such a great outfit! i like the denim

  4. Shit, du er køn! :D

Skriv et svar

