New Online Store

Det kan sagtens være, at,det bare er mig der er den dumme… Men jeg har først opdaget denne hjemmeside nu og jeg er SOLGT! I min vanlige kogning på diverse blogs faldt jeg over en blogger (kan ikke huske hvem det var selvfølgelig) der anbefalede denne hjemmeside.

Den hedder http://artrebels.com Jeg var inde og kigge lidt rundt på den, der er ikke sååååå forfærdeligt meget at vælge i mellem og den er ikke ligeså overskuelig som andre online-shopping-hjemmesider, men den er stadig ganske i orden. Her er nogle af de ynglings items jeg fandt derinde


Den her halskæde er skide cute og den ville gå virkelig godt til en standard hvid T-shirt. Men mon ikke man ville kunne lave den selv?? synes nemlig den er en smule dyr? Fås her

Synes virkelig denne taske er lækker! I har helt sikker set nogen gå rundt med tote bags eller “net” ( Tasker lavet af stof) … Nå, men ihvertfald har vi her på bloggen også brugt disse “net” flittigt. Jeg tror den her ville være et rigtigt godt vinter alternativ til stof taskerne. Fås her

FOR POKKER! Hvor jeg dog elsker denne ring…. MÅ EJE! Synes den er så sjov og fed.. Kan virkelig mærke pengepungen brænder i mine lommer :/ Fås her

Og det ultimative til lejligheden!!!!! Er fuldkommen forelsket…. En sko hylde af skatebords! :) fantastisk fundet på…!!! Dog synes jeg at den er lidt dyr?!? Den koster 1,496 DKK. Nu har jeg ikke forstand på skatebordpriserne, men den burde da ku’ laves billigere hvis man lavede den selv? Ved i hvor meget et skatebord koster?? HJÆÆÆLP :) Fås her

10 responses to “New Online Store

  1. Den er virkelig sej!! Jeg tror at skateboards koster omkring 500 stykket (for de billige) – så er ikke sikker, på at det vil kunne betale sig!

  2. gå ned i BR og køb dem for en 50’er

  3. evt. kig på loppemarkeder efter skateboards :)
    eller i genbrugsbutikker muligvis? :)

  4. Sådan en halskæde har jeg ;-) Hvem af jer står for dette indlæg?

Skriv et svar

