Awsomely Useless


Elsker billede nr. 5 med damen som har en støtte til bussen. Genialt, jeg ville ønske jeg havde sådan en. haha, generelt bare lidt sjovt her på en kedelig regnvejrsmandag. xx

2 responses to “Awsomely Useless

  1. Line Blangstrup

    Ej hvor det er et fedt indslag! Hvor har i fundet billederne? Jeg må så meget ha en taske til mit æble :) og jeg har virkelig altid manglet den grønne bogholder til fingeren!!

    • Den grønne bogholder er så smart! Haha. Billederne er fundet mange forskellige steder men for det meste google! Det der æble var vidst nok fra Armani? Kan ikke helt huske det, men det var mega dyrt! – k

Skriv et svar

