All in Black

Hvad siger i til den her billedekvalitet? Jeg prøvede at tage min zoomlinse på mit kamera. Det kræver dog man står et par meter væk, men til gengæld er kvaliteten virkelig god. Det kunne måske godt være, man skulle gøre det noget oftere fra nu af. :-)
Det min brors fødselsdag i dag, så selvom jeg inderligt ville ønske jeg kunne tage til Stella Polaris, så står den altså en hyggelig dag med familie, boller og lagkage. Det jo heller ikke helt dårligt..

4 responses to “All in Black

  1. Så sej jakke, hvor er den fra? – og hvad med dit bælte?
    kh amanda

  2. Du er simpelthen så smuk!

Skriv et svar

