Back home

Så er jeg på dansk jord igen. Har haft den mest fantastiske ferie! Mine lattermuskler kom virkelig på arbejde hver eneste dag, vi fik spist skøn mad, badet en masse og vi fik selvfølgelig også udforsket byen. Hjemturen var dog et mindre mareridt. Min billet var så ringe!!! Dvs.. jeg først skulle afsted 14 timer efter de andre. Det betød jeg derfor ikke har så meget som lukket et øje i nat. Tænk hvis man blev røvet mens man sov i lufthavnen??

20110731-171137.jpg

20110731-171334.jpg
Det så trist at skulle hjem fra en dejlig ferie. Jeg nåede heldigvis at være 4 ud af de 14 timer i en lounge. Yay – resten foregik så bare på et hårdt messing-gulv med aircondition. Nogen der sagde forkølet??

20110731-171811.jpg
Og her er jeg endelig på vej hjem efter nogle lange timer. Jeg faldt i søvn i det øjeblik jeg satte mig i flysædet, og nåede ikke engang at opfatte vi lettede. Har en masse fine billeder i stadig ikk har set, de vil komme løbende.
Nu står den på egen dyne og seng. Nat nat..
Love c

Skriv et svar

