D.I.Y – Old Sweatshirt

Jeg har haft en gammel sweatshirt liggende i årevis og den er kun blevet brugt til big-time kogning/ kvalitets tid foran tv’et, hvilket jeg egentlig synes var lidt ærgerligt! Så i dag besluttede jeg mig for at gøre noget ved den og gi’ den et lille make-over! :)


Her er trøjen før!

Det jo egentligt meget simpelt, man klipper ærmerne af i hver side så de er lige lange.

Til sidst “opsmør” man ærmerne. Jeg overvejer lidt at sy et eller to søm i så ærmerne kan holde sig oppe.

– K

2 responses to “D.I.Y – Old Sweatshirt

  1. super sejt DIY – det trick kan redde mange t-shirts og trøjer :D

Skriv et svar

