Off The Shoulder

I fik Sneak-Peak i går, og her er så mit tøj.. man kunne ha håbet på nogle billeder der var af en bedre kvalitet! :)
Aftenen i går var meget hektisk og uoverskuelig, så jeg var allerede hjemme ved en to tiden. Jeg har sovet så dårlig hele natten og vågnede allerede Kl.8 :O!!! Jeg savner de dage hvor jeg uden problemer kunne sove til Kl. 12 hvis ikke Kl. 2. Dog har jeg opdaget at morgentv om lørdagen er stærkt undervurderet! Pt. vises der Baywatch, ellers har der været både Models Of The Runway med Heidi Klum som vært og et eller andet program om modeller og deres indkomster :D haha

Shortsene er fra levis ( Vintage) Sko: Zara og top Asos

K

4 responses to “Off The Shoulder

  1. Så fint! Har tilføjet jer til min blog-liste… Elsker jeres outfit-post :-)

Skriv et svar

