Dagen i billeder

Lidt snapshots fra min dag.
Maden på flyvet- ikke ligefrem noget råbe hurra om. Men kagen var god :-D

20110723-221824.jpg

Endelig ankomst i Lissabon! Vejret er så smukt.. Havde dog en utrolig hektisk start i cph lufthavn da flybilletten åbentbart slet ikke var booket til i dag. Det endte dog godt og kom heldigvis afsted samme tid som planlagt!

20110723-222513.jpg
Chill på græsset hvor jeg sad indtil drengene ankom med deres fly. De engelske sladderblade er bare bedre end de danske!

20110723-222832.jpg
Så gik turen mod lejligheden. Wuhuu

20110723-222952.jpg
MIT helt eget kæmpe badeværelse!! Det så flot og der er karbad og boblebad!

20110723-223214.jpg
Sidst, men ikke mindst! Min seng! Den er så stor og blød og hoppede rundt og klappede og dansede da jeg så mit værelse. Der er også altan og walk in. Tror bare jeg bliver hernede ;-)

2 responses to “Dagen i billeder

  1. Det lyder jo næsten for godt til at være sandt! ;) Husk og nyd det i fulde drag!

  2. Det er det også lidt ;-) Tak.. :-)

Skriv et svar

