Tonight I will Follow My dreams for Tomorrow

I går var jeg impulsiv. Jeg har faktisk aldrig været så impulsiv før.

En af mine bedste venner har et sommerhus i Obidos i Portugal, og da en af drengene sprang fra, blev jeg spurgt i forgårs om jeg ville med. Det ville jeg gerne. Så nu skal jeg rejse i morgen.. til PORTUGAL. Jeg har aldrig været der, jeg ved slet ikke hvad jeg skal forvente… Andet end det er 25 grader og fuld sol hele ugen. huuhuuhu. I dag står den på pakning. Én dag inden afrejse, puhh.. det ligner ikke mig. Jeg skal helst have styr på det flere uger inden, med pakkelister og jeg ved ikke hvad, haha..  Jeg har slet ikke sovet i nat, er så forkølet og ør.. er nok blevet smittet fra jobbet. De var allesammen syge der. Nu skal det bare gå væk, for i morgen skal jeg afsted.. Det helt underligt, jeg havde slet ikke regnet med at skulle noget. Det er jo heller ikke det smarteste økonomisk, men fik det bare meget billigere, og nogle gange skal man bare gøre det. Glæder mig helt vildt til at opdatere jer med en masse skønne billeder. Nogle der har været i Portugal/Lissabon?

Love C

 

Skriv et svar

