Goodbye Childhood

20110718-233415.jpg

I går sluttede en epoke i min barndom, det skete da jeg så den 7 og sidste Harry Potter film! Den var fantastisk, ganske enkelt et mesterværk og muligvis den bedste film jeg i mit liv har set! Jeg var helt oppe og køre igår da jeg kom hjem, jeg kunne ikke falde i søvn og lå i stedet og krydsede fingre for, at der i virkeligheden er en parallel trolddomsverden!….. Okay ved det godt … Jeg er en kæmpe nørd! Men hvis jeg var millionær, nej bedre.. hvis jeg havde ét ønske, ville det være, at leve i den verden! Den er så meget federe end vores! Anyways…. Filmen er for vild og burde ses!

Xx K

2 responses to “Goodbye Childhood

  1. Åhh så også Harry Potter i 3D forleden. Nøj hvor jeg græd, den er såå god..

    Virkelig god blog btw, jeg har fulgt jer noget tid :)

    // KIRA

Skriv et svar

