Saturdays

I går var jeg på Toldboden hvor mine dansemuskler fik en benhård træning! Jeg har aldrig været der før, men stedet kan varmt anbefaledes! Jeg har haft tømmermænd hele dagen og har ligget under dynen og set dårlig tv. I øjeblikket ser jeg Grease, det er faktisk flere år siden jeg sidst har set den… En blanding af dårlig skuespil og et virkelig lamt plot resulterer underligt nok i en ganske fremragende film! Resten af aftenen vil jeg nyde i selvskab med min cola og leverpostejsmadder! xxK

20110718-072646.jpg

20110718-072703.jpg

20110718-072713.jpg

20110718-072721.jpg

6 responses to “Saturdays

  1. Hehe.. Jeg så også Grease.. Elsker den film…
    Hvor er dit tøj og sko fra? :)

    • Mine sko er fra loppe marked, men det er vidst nok ride sko! Så de burde ikke være svære at spore :) Kjolen er fra asos, købte den for noget tid siden men synes jeg har set den derinde for ikke så lang tid siden! Min jeans vest er fra episode en pop up genbrugs på larsbjørnsstræde og jeg har set flere af slagsen derinde

  2. Tak for hurtigt svar :)
    Har været inde i Episode, de havde mange fede ting, men de lukkede ned i lørdags. Det sagde de ihvertfald de ville, da jeg var der i onsdags… Rigtig øv at den ikke er permanent…
    Jeg må på jagt efter ridesko så :) Horze evt…

    • Ej er de allerede lukket!!! Øv ville ha været derinde igen! Det så ærgeligt de er lukket, jeg snakkede med ham derinde, som sagde : hvis det gik godt for dem ville de åbne en permanent inde i byen! Så kydser fingre! Hehe

  3. Amazing outfit dear!<3

Skriv et svar

