Nemesis er over mig

Jeg er ynkelig i dag. Jeg drikker hindbær brus og ser DR1. Jeg er helt overbevist om nemesis er over mig – dog ved jeg ikk hvad jeg har gjort? I går var jeg vildt uheldig. Det hele startede med jeg glemmer mine Nelly wedges i min cykelkurv, og først finder ud af det da det for sent, så jeg var derfor tvunget til at gå i byen iført gamle nedslidte ballarinasko. Min elskede nye Iphone bliver så stjålet og ind går jagten vha “find my iPhone” applikationen. Bruger alt for mange penge på taxa-jagt rundt i København efter telefonen og må kl. 07 indse at min iPhone er long gone. Formår så at købe en billet til fucking Jyderup, hvorefter jeg køber min rigtige billet, som jeg så på mærkelig vis mister, og derfor er tvunget til at købe en ny. Alt i alt 216 kr på billet FML. Gårsdagens uheld er skyld i at jeg i aften har overgivet mig til dyne og Gossip Girl og nægter at rejse mig- kun med den undtagelse af at Cole Mohr pludselig beslutter sig for at ringe på hoveddøren. Xoxo C

20110716-164527.jpg

20110716-164746.jpg

20110716-164830.jpg

2 responses to “Nemesis er over mig

  1. Det lyder ikke godt – er ked af at høre du har fået din iPhone stjålet! Mistede også min for nyligt.. Det er virkelig det værste :( knus fra Ditte

Skriv et svar

