What Im Wearing

Trøje: Wrangler, Maxidress: H&M

øv bøv.
Sikke det regner i dag.
Jeg har virkelig fucked min døgnrytme godt og grundigt op. Jeg har kun aftenvagter her i juli måned, og det betyder jeg møder enten kl. 15 eller 16 og har fri kl. 23. Når jeg så kommer hjem fra job, kan jeg ikke sove og ender som regl med at sidde oppe og lave irrelevante ting indtil 2 tiden. Det så fjollet, jeg burde jo bare gå i seng, men hvis jeg lægger mig i min seng lige efter arbejde kan jeg bare heller ikke falde til ro og sove med det samme, og fordi jeg går så sent i seng sover jeg jo også længe. Så derfor når jeg lige at have 3-4 timer oppe, før jeg skal på arbejde igen. Glæder mig til at starte studie og få en normal døgnrytme. Det her er mærkeligt. Jeg føler mig som et hulemenneske der er vågen når andre mennesker sover.
Når, men her er hvad jeg havde på i forgårs. Købte wrangler-sweateren i KBH K til 120 kr. Den er virkelig skøn syntes jeg.

2 responses to “What Im Wearing

  1. Hvor skal du starte henne?

  2. Jeg skal tage 2 ekstra valgfag på Niels Brock som jeg så skal bruge til det jeg endeligt vil søge ind som :-) Det blir næsten hver dag indtil december, så lidt studie er det vel :-)

Skriv et svar

