sunglasses – again !


yay – så kom de. Jeg har været så glad for mine effect sunglasses med grønligt skær, at jeg også ville have dem i blå. Og da en af mine venner spurgte om ikke jeg ville bestille et par til ham, med sort-spejl benyttede jeg lige lejligheden til at nuppe de blå. De sorte er nu også hammer fede. Og til 60 kr, så skulle man da være et skarn ikke at gøre det. (og haha, opdagede lige at hvis man kigger længe nok på det første billede ligner det lyse og den lille sorte plet i solbrillen, som jo er computeren der bliver genspejlet, altså lidt mine øjne- kan i se det?)

6 responses to “sunglasses – again !

  1. hvor er dine solbriller købt?
    de er jo super fede :)

  2. De er købt på Ebay :-)

  3. rikke melsen

    hvad med din bluse fedt fedt:)))

  4. Købte den forleden i Episode på Larsbjørnstræde :)

  5. Uh smider du ikke et link. De er sgu fede!

Skriv et svar

