Sixers Jersey


Her er to billeder af mit tøj igår. Cathrine og jeg var som sagt i Episode hvor jeg købte nogle gode ting som jeg vil blogge om senere!
I dag skal jeg hen til en af mine venner og sole ved hans pool! Glæder mig til at få lidt kvalitetstid i solen. Kan mærke jeg har rigtigt meget brug for en chiller dag! Igår fik jeg en togbøde, og gud hvor jeg dog havde lyst til at trampe på hende kontrolløren der skrev den til mig.. hun formåede at ødelægge min ellers så hyggelige dag inde i københavn med en bøde på 750 kr! HVAD ER MENINGEN! Jeg havde endda klippet og manglede kun 1 zone, som desværre var på Cathrines klippekort. Hun var dog stået af toget et zone før. Togbøder kostede engang 500kr,  DSB er så pengegriske!!! Deres billetter er sat til overpris og deres toge køre aldrig til tiden. Er faktisk træt af det! Man burde gøre det gratis at køre i tog og bus og lade betaling foregå gennem skatterne.. Ville være meget smartere, så hjalp vi os miljøet!
Udover bøden, der ødelagde min dag, havde jeg en rigtigt hyggelig dag inde i København. Jeg er forresten lidt træt af de caféer jeg altid tager hen.. Så I må meget gerne komme med forslag, til hvor jeg ellers kunne tage hen hvis i kender nogle hyggelige steder, som ikke lige er placeret midt i kbh!

-K

2 responses to “Sixers Jersey

  1. Hvis du ikke har fået bøder før kan du ringe ind til DSB og tale din sag… de er begyndt at acceptere at man får en advarsel første gang og først anden gang en bøde!

  2. Okay, det vidste jeg ikke :-) Mange tak!!

Skriv et svar

