sidste år -juli 2010

Blev lidt inspiret af at lave et indlæg om sidste år,  efter at have set det hos Emily. Jeg var ude og rejse hele tre gange sidste år. Først Spanien, så Nice og til sidst Kreta. I år er jeg bare hjemme i DK. hmmmmmm

Lige inden afrejse til Spanien

Hjemme fra spanien, her med webcam-billede. Syntes det var så smart, så det fik jeg brugt godt af en overgang ;-)

Så var der nice turen med alle pigerne. Gid vi havde råd til at gøre det igen i år.

Så kom Kreta turen, efter 3 ferier i træk begyndte farven efterhånden også at sidde fast. Mit hår kunne vidst heller ikke blive meget lysere.

Da jeg kom hjem fra Kreta fandt jeg ud af Acie havde blogget om lige netop dette outfit med mine hjemmelavede nelly-sko. Det var en stor ting i bloggens historie ;-)

Skriv et svar

