back in the 90’s

Min far har købt en super sej scanner der kan kobles til computeren, den scanner et almindelig foto på 2 sek og bagefter er det inde på computeren. Det super nemt, og lidt sjovt at se gamle børnebilleder på computeren.
Se fx. hvor sød jeg er her, haha..

Eller her. Og læg da lige mærke til spencer-kjolen og bandana om halsen ;-)

Det sjovt at se hvordan ens hårfarve ændrer sig gennem årene, den lysebrune hårfarve jeg har på det her billede, vil jeg skyde på, er den jeg har nu.

I sommerhus engang i sommerferien for et par år siden efterhånden. Jeg har et blåt velour-hårbånd i med ståltråd i. Næsten et magen til har jeg lige købt på Roskilde?! haha

Her er jeg i Legoland med hele familien. Sidder lige ved guldgraver stedet med min smukke mor og blærer mig med min seje medalje. Det her var i en periode mit yndlingstøj (højtaljede cowboyshorts med stribet tanktop og cowboywedges-sandaler)!! Kan næsten huske fornemmelsen af at have det på når jeg ser det her billede. Hvor er det skørt :D

Og sidst men ikke mindst!! BUFFALOOO… de var seriøst mine yndlingssko.. Var i også med på buffalo-dillen?

Love C

2 responses to “back in the 90’s

  1. Fedt at se billeder af dig da du var yngre :)
    Jeg var også med på buffalo bølgen… Haha.. Har næsten lige set dem i Jette Riis, de kan stadig købes!!

Skriv et svar

