Fredag under dynen

Endnu en regnvejrsdag i Danmark og er ærligtalt ved at være lidt træt af alt den regn. Sidste år var jeg i sol og varme, jeg var i sydfrankrig næsten hele sommeren og lige nu har jeg allermest lyst til at rejse derned igen. Jeg har ikke nogen rejseplaner til sommer, og hvis vejret fortsætter bliver jeg for alvor deprimeret! …
Jeg havde min første arbejdsdag i dag og jeg er fuldkommen bombet. Resten af aftenen skal bestå af lidt lækker ”wok for one”, en god film at falde i søvn til og måske lidt popcorn…i hvert fald skal mine uldsokker og jeg ikke forlade min dyne resten af aftenen! self-indulgence længe leve..
I morgen skal jeg igen på arbejde, har faktisk vagter hele weekenden! Øv øv. Men jeg glæder mig til min første fuldtidslønseddel, kan ikke vente med at bruge pengene.. Cathrine og jeg overvejer at tage på en lille rejse til Berlin, og i en storby som Berlin med masser af vintage butikker, skulle jeg jo gerne have lidt lommepenge med til forbrug.

Skriv et svar

