flashback


Dét at gå tilbage i arkiverne… det kan faktisk være meget sjovt. Jeg har siddet og kigget bloggen igennem fra jeg startede juni 2010 og så til nu.. Det er egentlig lidt mærkeligt, det med du har billeder og ord fra næsten hver dag i dit liv fra et helt år. Det både sjovt, men også lidt skræmmende. Jeg syntes der er sket meget på bloggen siden jeg startede. Fra at være fuldstændig ingenting, til faktisk at komme op på et vis antal unikke læsere om dagen. Det noget spjøst noget, fordi jeg tænker egentlig ikke over, at der rent faktisk er nogle faste læsere, der går ind hver dag for at se hvad jeg har skrevet. Jeg gør det jo bare fordi jeg har lyst og syntes det sjovt. Jeg har også ændret mig siden jeg startede, der er sket mange ting i mit liv sammenlignet med sidste år, og jeg har jo også været væk fra Danmark 7 mdr. Jeg er glad for jeg stadig blogger, og jeg vil godt gøre det endnu bedre end jeg gør nu.. Jeg har en masse ideer til ting jeg vil visse jer, men jeg vil også gerne høre hvad i gerne vil se og læse om? Jeg syntes i har været lidt stille den sidste tid? Er der en grund, eller er det sommervejret der trækker på jer ;-) Kommenter endelig alt det i vil, det er så fedt når der kommer dialog herinde. Nu er jeg jo heller ikke alene på bloggen mere, som i nok ved er Katrine – min bedsteste højrehånd, også med. Vi har en masse sjove ting i ærmet og vi glæder os rigtig meget til at gå sommeren i møde med jer alle. Love C

Skriv et svar

