Hverdags smykke

Jeg fik denne ring af min farmor i studentergave, og jeg synes virkelig det er en perfekt hverdags ring. Den er fra Pandora og kostede vidst kun 1200 kr. Som i kan se på billedet er der tre små brilliant sten i den hvilket giver den et lille “pift”
Jeg er virkelig blevet glad for den og jeg turde ikke tage den med på Roskilde så da jeg kom hjem var jeg ellevild efter at få den på!

Den er købt i Pandoras smykke afdeling i Illum, men jeg mener at ha’ set den på deres hjemmeside for lidt siden. Kunne dog ikke finde den idag, så kan ikke “Linke” til den…

-K

Skriv et svar

