Studenterfest


Hej igen!
Jeg har været en sløv blogger de sidste par dage grundet eksamner og studenterfester! Men som i kan se lidt længere nede så blev jeg student i tirsdags og følelsen kan ikke beskrives! Jeg er så overlykkelig for endelig at være færdig med handelskolen! Igår holdt jeg studenterfest og det var virkelig en vellykket aften! Nu står den på vogntur imorgen og ROSKILDE!! Tror min krop skal ha en slapper når jeg vender hjem fra Roskilde, er allerede begyndt at ku’ mærke at jeg ikke kan holde til så meget som jeg kunne engang!
Idag skal Cathrine og jeg ind og hente vores Roskilde armbånd og så skal jeg hjem og samle kræfter til imorgen!
Her ses lidt billeder fra festen igår

xx Katrine

Skriv et svar

