photobooth


jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og skulle da lige afprøve photobooth på mine forældres mac. Det betyder en masse ego-tid haha. Ej det er da meget smart, og kan let lige få taget et dagens på vej ud af døren hvis tiden kniber..Og så får i jo også direkte “lige nu og her indlæg”  ligesom de her billeder som er taget for 2 min siden.. Jeg danser rundt i min tunika fra mærket Alice in the eve. Elsker den. Den er lidt natkjole agtig, men altså.. det jo også ved at være tid.. natte nat!

Love C

2 responses to “photobooth

  1. Super fin blog i har, i er virkelig smukke begge to (men det har i sikkert hørt før :) )
    Har den ene af jer ikke haft en blog før?

Skriv et svar

