spencer

<

Jeg har lovet at lægge billeder ind af min spencer dragt, så her er de… I øjeblikket går jeg og venter på det bliver tirsdag og jeg kan få min blå hue! :) weekenden skal bruges på at planlægge studenter fest og i aften skal jeg ud… har en lille smule tøj krise!
xx K

3 responses to “spencer

  1. sæt lige nogle fler billeder ind af hende med det lange lyse hår, hende der er billeder af fra distortion med gulvlang kjole på…. hun er pisse lækker!

  2. Mega fed spencer! Jeg er vild med billderne :)

Skriv et svar

