My new glasses

I går skete det. Jeg fik min første tatovering. Den er smuk. Jeg elsker den.

Jeg fik også mine solbriller jeg har købt over Ebay i går. Jeg er en sucker for dem, de er helt vildt gode at have på, og så spejler folk sig i dem (uden de tænker over, at jeg rent faktisk godt kan se det) – dobbelt svedigt. De kostede ikke en rød reje og leveringen var vildt hurtig. De fåes lige her

Natalie fra bloggen offthehook har dem også, og det var derfra jeg blev lidt inspireret. Jeg er også helt overbevist om de bliver det nye hit. Se selv Theyskens Theory’s resort 2012 collection. Effect sunglasses, farverne og stylingen.  

Jeg sir´ GO GO GO..

2 responses to “My new glasses

  1. uhhh fedt hvad står det på din tatto ? :D

  2. Der står Elsewhere :-)
    -C

Skriv et svar

