Vintage fund

Vintage eller genbrug, potato potato … men i fredags var Cathrine og jeg inde i byen med to fælles venner. Vi tog som før nævnt til  Lagersalg hos California Sportsog derefter satte vi os på en italiensk café lige ved siden af floss og fik en fadøl. Det var ikke planlagt, men når man nu alligevel var så tæt på nogle af de gode genbrugsbutikker i indre københavn, kunne man da ligså godt besøge et par af dem! :) Jeg købte ikke selv noget, men blev forelsket i et par vintage øreringe fra Monies. her er nogle billeder af vores fund i butikkerne..

Jeg synes sportswear tendensen ligger og lurer lige rundt om hjørnet. Vi spottede denne trøje og shortsne i København K.

I København K var der også en hel del både lang og korte smæk bukser! Jeg Havde selv smækbukser på den dag ( Billeder følger) og jeg er virkelig blevet vild med dem, så følte det var passende at sætte et billed ind af dem…

Cykel – Hos Wasteland Studiestræde

 

Her er Monies øreringene!! De lå til 400 kr…. Dem fandt vi i butikken Carmen

Skriv et svar

