The Zoe Report!

De fleste af jer har formentlig på et eller andet tidspunkt
hørt om stylisten Rachel Zoe Rosenzweig. Men til dem der ikke kender til stil-ikonet, er Rachel en af Hollywoods mest eftertragtede stylister.Rachel Zoe blev kendt for hendes upåklagelig styling, og hun er stylist for mange kendte i Hollywood og har bl.a. sit eget stylist firma- udover at style de kendte, laver hun en hel del fashion
styling for de store modehuse og modeblade i bl.a. USA, og i 2008 fik hun sit
eget tv show – ”The Rachel Zoe project”- som er en udsendelse om hende, mode og hendes kendte liv.

Hun har gennem tiden stødt på en hel del kritik af bl.a. hendes
vægt, som til tider er skræmmende, men jeg er stadig fan! Jeg synes hun har en rigtig
unik sans for mode og hendes stylings talent er uundgåeligt.

Jeg tilmeldt mig for nogle måneder siden et nyhedsbrev på
hendes hjemmeside www.rachelzoe.com
Herfra modtager jeg hver dag ”The Zoe Report” Bestående af tidens nye tendenser ifølge Rachel Zoe. Det er indlæg fra mode, livsstil, skønhed og sæssones absolut musthaves og i dag modtog jeg en Zoe report, omkring sommerens musthave tasker. Mange af de produkter der skrives om i nyhedsmailene er i den dyrere prisklasse, men det smarte med ”The Zoe Report” er, at i nyhedsmailen, er der et afsnit der hedder “parrelle univers” som er billigere alternativer til de produkter hun skriver om. Der er f.eks. i den mail jeg modtog, tasker til kun $40 hvor den dyreste af taskerne ligger til $390.

Jeg synes i burde tilmelde jer den her nyhedsmail, jeg har i
hvert fald haft meget glæde af den!

-K

Skriv et svar

