Jeg har vitterligt ikke lavet noget produktivt i dag, jeg blev vækket kl. 7 imorges af vores håndværkere, og har siden da siddet i min seng med fjernsynet tændt og kigget på en masse internet-sider. I det hele taget, har min dag bestået af en hel del overspringshandlinger, for ikke at læse op til min næste eksame. Jeg har gået rundt i sumpe-tøj hele dagen og tænkte derfor, at i ville ha’ bedre af et billed fra Distortion Vesterbro, af mit outfit…

Shorts- Cheap Monday vintage levis jeans, Bælte- Asos, Top- Asos

-K

7 responses to “

  1. Cool outfit – det ser råt og enkelt ud (:

  2. Rigtig fedt outfit – er vild med dine shorts :)
    Kig forbi? Kh. M.

  3. Super flot outfit! Hvor er dit tørklæde på hovedet fra? (haha, lyder lidt dumt, sorry) :D Kan rigtig godt lide din blog!

    – Sidsel

Skriv et svar

