Eksamens tøj

Jeg har virkelig haft en travl måned indtil videre føler jeg.. Jeg er tredje-års studerende på Handelsskolen i Lyngby og tiden går pt med eksamens læsning og de dødelige mundtlige eksamer!! Jeg har altid synes mundtlige eksamer var noget lort, man kan enten være rigtigt heldig med det emne man trækker og ellers virkelig uheldig. Min eksamen i mandags var et godt eksempel på dette, jeg havde læst non stop ( bortset fra distortion dagene ;)  … ) og følte virkelig jeg var klar til at score de helt høje karakter, men så trækker jeg et enme jeg slet ikke følte mig tryg i, det var virkelig en lorte eksamen, men jeg bestod da med et 4 tal i international økonomi, hvilket jeg egntlig synes er okaaay. Idag var jeg til mundtlig eksame i mediefag som heldigvis gik rigtig godt. Jeg havde dette tøj på.

Blazer- Selected/Femme, T-shirt – Marks & Spencer,  Shorts- Topshop, sko- Converse

Resten af dagen skal jeg læse, så jeg får ikke engang mulighed for at nyde mit 10 tal! øv øv

– K

3 responses to “Eksamens tøj

  1. stolt <3 hihi

  2. Dine shorts er rigtig fine!

Skriv et svar

