Galleri

australien

Som lovet lidt diverse billeder fra min rejse. Hvis nogle har spørgssmål så spørg endelig løs.. Jeg boede som sagt i Brisbane det meste af tiden, men har også været rundt omkring. Åh, jeg savner det nogle gange. Får helt ondt i maven og har bare lyst til at rejse tilbage.. hvorfor vokser penge ikke på træerne?

2 responses to “australien

  1. Caroline Friis

    Jeg ville gerne vide hvad du lavede dernede. Altså jeg mener, om du kom derned som au pair? Eller hvad, hvordan etc. :-D
    Havde du kontakt med et firma eller hvordan foregik det? Jeg vil nemlig selv super gerne til Australien i mit sabbatår, så kan du ikke forklare hvordan det hele gik til? :-) dét ville være nice.

  2. Kære Caroline. Det kan jeg da godt forstå du gerne vil ;-) Jeg har skrevet en masse om det i tidligere indlæg, hvis du evt går tilbage i bloggen, vælger kategori “aussie” eller søger på fx. au-pair i bloggen i højre side skulle der også gerne komme noget frem. Men ja, jeg kom derned som Au pair, jeg startede med at skrive med familien i maj sidste år, (som jeg fandt på findaupair.com/greataupair.com) kan faktisk ik huske hvilken af de to, dvs intet firma eller bureau.. Jeg skrev med familien/familier i flere måneder, og var til sidst helt overbevist om det var denne her ene familie var den rette for mig. Tog derned i oktober 2010.. Og arbejdede for dem i 6 mdr. Den familie jeg boede hos var den sødeste og bedste familie jeg kunne ønske mig, og savner dem allerede!! Det har været helt fantastisk. Et råd med på vejen skulle være at give dig god tid til at finde en familie der passer til din type og hvad du ønsker. Jeg arbejdede fx. kun 15 timer om ugen hos dem, så jeg havde tid til også at have et job inde i byen og komme på oplevelser og møde en masse spændende mennesker. Et godt råd ville måske også være ikke at vælge en familie med højst 2 børn :-) Håber det var svar.. held og lykke med det hele.. Love C

Skriv et svar

