5 gode til sommer

Har i også nydt det gode vejr i dag?? Her er 5 ting jeg rigtig godt kunne tænke mig. Det er alt sammen meget basis, og ville gøre sig godt sammen som sæt, men ville også være ting der kan mikses på kryds og tværs med hvad jeg i forvejen har i mit klædeskab. Apropos klædeskab. Stay turned.. Opretter snart salgsblog!! Billederne er taget ;-)

Lys Topshop knit til de kommende sommeraftener, fåes her

 

Skønne cowboy-shorts med blonde-detaljeeee, også fra Topshop, direkte link her

Creepers, selvom jeg var lidt skeptisk da jeg så dem første gang, tror jeg nu de vil gøre sig udemærket med slidte højtaljede shorts og en cropped tee. Fåes lige her

Jeg er stadig lidt hook på kors, de her koster sølle 38 kr – get themm her

Rygsæk Sac a dos Nylon fra A.P.C. sat ned fra 1.200 til 600. Lige sådan en jeg mangler, købes her

Love C

Skriv et svar

