I love Copenhagen

Jeg må tilstå noget.. selvom jeg elsker Australien(fordi det gør jeg !!), så elsker jeg nu også skønne København – og det især til distortion!! Specielt når solen skinner fra en blå skyfri himmel, musiken spiller og alle folk sprudler af glæde og liv, alt i mens man en smule beruset går/danser ned af gaden med en varm Kings-øl i hånden. Jeg har haft nogle fede dage og glæder mig allerede til næste år. Desværre kan jeg ikke være med i aften og i morgen! Dog er 3 dages druk nu også fint for mig i denne omgang – god omvarming til Roskilde!

love C

Skriv et svar

