Ray-Ban fever

Jeg er kæmpe Ray-Ban fan! Jeg elsker deres design, det er tidsløst men alligevel har mange af deres briller en undertone af vintage i dem. Jeg har selv Aviator brillerne, men de sidste par dage har jeg gået og drømt om disse Clubmaster briller. Jeg gik ind på deres hjemmeside i jagten på dem, og faldt over et par Clubmaster briller der er orange inde i stellet.. Jeg er forelsket! Jeg synes virkelig de er seje. Så dem planlægger jeg at bruge min næste løn på, tror nemlig de ville passe godt til Roskilde Festival.

xoxo Katrine

4 responses to “Ray-Ban fever

  1. Caroline Friis

    De er røde indvendige med hvis Ray-Ban skrift. Jeg gav min kæreste et par aviators med den farve indeni nemlig :-)

  2. Thanks for stopping by my blog!

    Great picks, I love these glasses.

  3. these are cute! i have been wanting to get a pair of rayban wayfarers for the summer!!

    rockoomph.blogspot.com

Skriv et svar

