Ny bloggerrrr

 
Cathrine og  jeg har den sidste tid snakkede om, at vi ville være et godt team på bloggen, så da Cathrine spurgte om jeg ville blive en del af golddustandbubbles, så jeg det som en spændende ide og et meget sjovt projekt at kaste sig ud i! Mine interesser er bla. mode og fotografi, så nogle af mine indlæg vil bestå af billeder jeg tager.
Jeg hedder som min bedste veninde også Katrine, men som i nok kan ses staves vi på to forskellige måder. Jeg mødte Cathrine i 10 klasse og lige siden har vi været venner. Jeg er 20 år og er ved at afslutte handelskolen, her læser jeg på en international linje og jeg glæder mig virkelig til at afslutte det efter tre laaaaange år!… Så kommer sommeren der i år skal bestå af Roskilde, forhåbentligt lejlighed, sol, kolde drinks, kongenshave, stranden, bådudflugter osv osv osv :)

Jeg planlægger at bruge det næste års tid på at arbejde og jeg skal derfor meget snart igang med at søge jobs! Derfor  er min plan at søge i diverse tøj-butikker. På længere sigt ville et job inde for pr være det ultimative drømmejob for mig!

Jeg håber i vil tage godt imod mig og jeg glæder mig til at komme igang.

xoxo

5 responses to “Ny bloggerrrr

  1. Velkommen til! :)

  2. Glæder mig til at læse dine skriblerier.

    /Maria

  3. haha

  4. Ej hvor fedt,glæder mig til at også følge dig!

Skriv et svar

