Amatør fotograf

I øjeblikket læser jeg til eksamen og gud hvor jeg dog hader det!! Jeg skal til eksamen den 6 juni i International Økonomi. Jeg har fået læst det meste og mangler nu kun 12 kapitler!! mit mål er at blive færdig inden Distortion starter, så jeg kan feste med god samvittighed. Men idag har jeg ikke fået læst noget som helst og finder hele tiden på nye undskyldninger til ikke at gå igang med at læse… Jeg sad og kiggede nogle billeder igennem som jeg tog for nogle måneder siden af min veninde Natasha. Her er de billeder jeg bedst kan lide, håber også i synes de er flotte!!!

I aften skal jeg grille med min familie, så må man håbe vejret holder så vi kan sidde udenfor

xoxo Katrine

One response to “Amatør fotograf

  1. Hej Kreative,

    Måske kunne vi lave noget spændende fotografering med mine stole – http://www.repose.dk – og nogle modeller? – Hilsen, Anders.

Skriv et svar

