i lufthavnen

Jeg har ikke lavet det store i dag, dagen har gået med arbejde og sortering af tøj. Jeg har simpelthen så hjernedødt meget tøj, jeg aner ikke hvad jeg skal stille op!! Da jeg rejste til Australien efterlod jeg -vil nogle mene- et helt klædeskab.. Så udover alt det jeg tog med derned, købte jeg dobbelt så meget. Så det nye tøj, det gamle tøj, plus det jeg rent faktisk havde hjemme i dk er nu alt sammen samlet på mit værelse. Har lige fået en ny kasse med 9 kilo tøj hjem – måtte sende 17 kg tøj hjem fra Australien med skibspost. (flovt!!) Når, det var et helt sidespor.. det jeg ville med indlægget var egentlig at vise de her søde billeder af min hjemkost. åhhh, kan i forestille jer hvor mærkeligt det var for mig at være tilbage i lille dk efter 7 mdr væk?

xx

4 responses to “i lufthavnen

  1. rikke melsen

    IHHHHH alt det fine tøj du altid har syntes du skal sælge ud af det he:))) det ville filme ikke være så ringe:)

    tak for en god blogg

    hilsen rikke

  2. Ej hvor må det være skønt at komme hjem igen efter så længe :) Sikkert en fantastisk modtagelse du fik ;) Og ja, sælger du ikke ud af noget af ALT det tøj? (som jeg slet ikke er misundelig på) :P

    Forresten, så har jeg en stor konkurrence på min blog lige nu, og det ville være super hyggeligt, hvis du måske havde lyst til at være med :)
    Du finder den her :)

    // Amalie ;)

Skriv et svar

