Nelly buksedragt – in action

Efter endnu en forespørgelse om at se nelly buksedragten på, hoppede jeg lige i den efter badet – derfor mit hår er vådt, og gad altså heller ikke lige stryge den – så håber i overlever den også er lidt krøllet. Men her er den. Syntes den er ganske fin, og vil passe godt til sommerarrangementer. Den har en lille knap ved brystet der gør den lukker, uden altså at lukke for meget. Man kan derfor godt se hvis man har en bh indenunder.

6 responses to “Nelly buksedragt – in action

  1. Jeg har lige modtaget den i sort, og jeg er også super glad for den. Jeg ville aldrig få den brugt i pink, men den er rigtig fin til dig!

  2. Hvordan er den i størrelsen? :)

Skriv et svar

