Nyhavn i solskin

Dagen i går tilbragte jeg med kaffe og kolde øl i Nyhavn for at fejre en af mine venners fødselsdag. Super hyggeligt som altid, og Katrine og jeg tog derefter videre for at spise mexi-food med 2 af pigerne.

Dagens billede blev lidt mislykket – det er som om et spejlrefleks bare ikke fungere når solen går ned, den der nattilstands-funktion er ihvertfald skrøbelig overfor rystelse. Syntes nu effekten er meget fin. Har mine nye boots fra topshop på, kjole fra H&M og Zara læderjakke.

xx

2 responses to “Nyhavn i solskin

  1. Sofie-amalie

    Jeg har også haft problemer med mit kamera om natten. Jeg tror man skal købe en blitz?..

  2. Ja det har du nok ret i – gad vide hvad sådan en koster??

Skriv et svar

