Nelly

Ikke så meget svup dér..Har lige fået Nelly – Suri i sorte og den fineste buksedragt, så kom lige med lidt varmere vejr vor herre

6 responses to “Nelly

  1. Uha må vi se buksedragten på!!?

  2. Jaaa må se om jeg kan få taget et en af dagene :-)

  3. hvordan er den i størrelsen? sidder her med en af samme slags i shoppingbag’en, men er i tvivl om jeg skal bestille den i en str. S eller M?
    man vil jo helst ikke rende rundt med en halv buksedragt stik nord ;-)

    • Anne: Den er rimlig tro i størrelsen, jeg svinger dog mellem small og medium i buksedragter og tog den i medium, og den passer mig perfekt :-) Syntes det pænere den sidder lidt mere loose end helt stramt ;-)

  4. Hej! Jeg har også haft kigget på buksedragten, men jeg synes den ser meget kort ud på billedet på nelly – altså man vil jo ikke vise baller og det hele når man har den på; :-) og det er jo ærgeligt at købe noget man kun kan bruge med strømpebukser. Hvor høj er du, og hvor kort er den på dig? (et billede ville nu være fedt!)
    Er i øvrigt ny læser af din blog – og ser frem til at vende tilbage!

    • Amalie: Jeg er 172.. Syntes den er lidt kort, men uden at det bliver for meget. Kan sagtens have den på uden at føle jeg viser baller ihvertfald ;) Har oploadet lidt billeder nu – så håber det kan hjælpe lidt.. Uh det lyder dejligt – velkommen til :)

Skriv et svar

