I min virtuelle kurv

De Nelly wedges spøger stadig og er lige nu i min virtuelle kurv i en 37. Udover det har jeg hos Asos puttet denne lækre ægte læderjakke (man kan fjerne pelsen) sammen med et sølv-kors armbånd i min kurv også. Hos Asos tæller de endda ned hvor lang tid man kan have den reserveret i “kurven” Snedigt – og jeg har 23 min tilbage!! Argh stresssss.. Er så hug på det hele, og selvom jeg allerhelst vil have Acne Rita læderjakken må jeg nok indse at det dumt at kaste over 5000 efter en jakke når man snart skal flytte! Buh :-(

2 responses to “I min virtuelle kurv

  1. Har hørt at skoene er dårlige at gå i.. men hvis du skal have dem skal de være i en størrelse mindre end du normalt bruger

Skriv et svar

