Iphone 4

Yay, jeg er totalt oppe og køre over at jeg endelig har fået nosset mig sammen til en ordentlig tlf. Jeg har altid været typen der ikke gik op i den slags gadgets, da jeg hellere ville have nogle fede sko end en blær mobil. Derfor har de seneste år rendt rundt med mere eller mindre u-smart mobil men hey – det stopper nu!! En af de næste par dage kommer den her nemlig dumpende til mig.. Så forbered jer på iphone uploads i masssssevis.. ;-) Og så vil jeg da mægtig gerne kunne være lidt sej og have en masse seje apps, så please slyng lige din yndlingsapp i en kommentar – vil have alle mulige – så tøv ikke om hvilke slags app det er, høhø..

4 responses to “Iphone 4

  1. Den er altså også bare rigtig fin!
    håber du bliver rigtig glad for den :)

    N.K.L
    http://www.nkl-fashion.blogspot.com

  2. N.K.L: Ja syntes jeg nemlig også den er, glæder mig helt vilt til den kommer ;)

  3. Sille Hesse

    du skal helt klart have instagram eller hipstamatic (instagram er nemmere og gratis :)) det er redigeringsprogrammer til dine billeder :)

Skriv et svar

